problem palenje-KALOS

User avatar
boss
Junior
Posts: 20
Joined: 11 Mar 2013 21:59

problem palenje-KALOS

Post by boss »

drugovi imam ja jedan ne tako mali problem na mom kalosu 2005 god. Naime imam plin i presao sam 160.000 km ali u zadnje vreme pocelo je da me zeza palenje.
E sad kad je motor hladan pr.nije paljen 2 dana tad mu treba vise drzanja na kljuc da bi upalio a kad se zagreje onda pali super. To se isto desava i posle voznje kad se motor ohladi. Dali je neko imao ovakav problem?
User avatar
widanovic
Site Admin
Posts: 384
Joined: 27 Apr 2011 23:29

Re: problem palenje-KALOS

Post by widanovic »

Pa kad je motor hladan onda se lakše vide problemi koje auto ima i kad je topao samo su tada blaže izraženi.
1. Proveri svećice i kada si ih zadnji put menjao
2. Proveri kablove i kada si ih zadnji put menjao
3. Kada si menjao filter za vazduh
4. Da li si menjao dizne za plin
5. Filtere za plin kada si ih zadnji put menjao
i td....

U svakom slučaju ima puno stvari koje treba proveriti...
User avatar
boss
Junior
Posts: 20
Joined: 11 Mar 2013 21:59

Re: problem palenje-KALOS

Post by boss »

danas sam otkrio da je problem u plinskom uredu koji inace mi nije onaj sa dizne nego sa prstenom na usisnoj grani. Naime kad zatvorim ventil za dovod plina iz boce i potrosim ga dok ne ugasi auto i ostavim ga da se ohladi 5-6 sati onda pali kao nov a kad ga ostavim normalno otvorenog onda zeza opet. Ja sam ustanovio da meni konstantno pusta plin u klipove dok je ugasen i kad mu ja ukljucim kontakt dogje mu benzina ali nema mesta za vazduha i zato ne pali dok ga ne istera kroz izduv.
E sad treba otkriti gde je problem a nije u onaj el.magnetni ventil sa filterom posto njega sam menjao i opet isto.
sis11
Početnik
Posts: 9
Joined: 05 Apr 2014 15:11

Re: problem palenje-KALOS

Post by sis11 »

boss wrote: 04 Sep 2013 22:27 danas sam otkrio da je problem u plinskom uredu koji inace mi nije onaj sa dizne nego sa prstenom na usisnoj grani. Naime kad zatvorim ventil za dovod plina iz boce i potrosim ga dok ne ugasi auto i ostavim ga da se ohladi 5-6 sati onda pali kao nov a kad ga ostavim normalno otvorenog onda zeza opet. Ja sam ustanovio da meni konstantno pusta plin u klipove dok je ugasen i kad mu ja ukljucim kontakt dogje mu benzina ali nema mesta za vazduha i zato ne pali dok ga ne istera kroz izduv.
E sad treba otkriti gde je problem a nije u onaj el.magnetni ventil sa filterom posto njega sam menjao i opet isto.
Imao sam jednom davno slicne probleme sa plinom... iskreno nisam ni hteo da ga ugradjujem, ali kao ajde, jeftinije.. itd...
Najbolji prevoz u beogradu sa taxi beograd kao i najbolje cene
Post Reply

Return to “Kalos”