Pozdrav svima!
Da li neko zna kataloski broj filtera za vazduha (za motor) za Spark 0.8? Ili jos bolje, gde ga mogu kupiti u Beogradu? Da li je samostalna montaza komplikovana?
Inace, auto je u garantnom roku odrzavan u servisu Djelmas u Beogradu i niko nije nasao za shodno da ga promeni tokom 4 godine.... Ali su se zato setili da promene ulje menjaca na prvom i na cetvrtom servisu... Auto je inace presao 17.000 km za 4 godine, mozda zato.
Filter vazduha za Spark 0.8
Re: Filter vazduha za Spark 0.8
kataloski broj filtera za vazduha: http://bit.ly/18oDvYR
vrlo jednostavna zamena
vrlo jednostavna zamena
Re: Filter vazduha za Spark 0.8
Hvala na odgovoru!
Pronašao sam filter u Kit komercu, neki poljski, košta oko 700 din. Nisam siguran koliko je kvalitetan, i da li da tražim dalje....
Pronašao sam filter u Kit komercu, neki poljski, košta oko 700 din. Nisam siguran koliko je kvalitetan, i da li da tražim dalje....
Re: Filter vazduha za Spark 0.8
Imaš u Beotasu za iste pare korejski, ja obično uzimam njihove, mada je sve to isto...
Mom ocu na Aveu isto nisu menjali jer koliko se i ja sećam piše da se menja na 15000 ili ranije ukoliko su uslovi vožnje teški, dok se ulje bez obzira na kilometražu takođe menja i na vreme, tj na recimo jednu ili dve godine
Mom ocu na Aveu isto nisu menjali jer koliko se i ja sećam piše da se menja na 15000 ili ranije ukoliko su uslovi vožnje teški, dok se ulje bez obzira na kilometražu takođe menja i na vreme, tj na recimo jednu ili dve godine
Re: Filter vazduha za Spark 0.8
Sto ima smisla ukoliko filter nije zaprljan, mada za 4 godine i 17000km je sigurno zaprljan i verovatno ima manji protok vazduha, a za tako mali motor verovatno ni sam filter nije nesto veliki, pa ce se i pre zaprljati. Ko zna, mozda i gresim
Re: Filter vazduha za Spark 0.8
Kupio sam korejski filter vazduha u prodavnici Nippon Pieces Services, 590 dinara je koštao. Montaža je vrlo laka, samo se odvrnu 4 šrafa kućišta i podigne poklopac filtera.
Stari filter je bio siv i solidno zaprljan. Za ovako male pare ne vredi razmišljati.
Stari filter je bio siv i solidno zaprljan. Za ovako male pare ne vredi razmišljati.
Re: Filter vazduha za Spark 0.8
@walkerz: "Za ovako male pare ne vredi razmišljati."
Potupno se slažem.
Za ovo Vam ne treba servis. Ako nešto može bilo ko da uradi je promena filtera vazduha.
Već za promenu ulja je poželjan kanal (nije obavezan) i nešto alata, pa iako je lako ne može baš svako (bar ne uvek).
Filter vazduha je jeftin a značajan deo. Može da zaštiti motor kao retko šta (prašina, a naši su putevi prašnjavi, se vodi (ispravno) kao nešto što su teški uslovi eksploatacije pa shodno tome se preporučuju i kraći intervali zamene ulja (kako inače izbaciti svu finu prašinu, od koje je dobar deo pesak, SiO2, veoma abrazivan).
I after market filteri su sigurno O.K. (u krajnjoj liniji menjajte ih češće pa će izaći kao originalni deo ili opet manje).
U servisu nisu zamenili filter jer se menja na 15000km pa čak i onda nije obavezno. Ipak posle 4 godine bi trebao da se menja bez obzira na kilometražu. Osim toga, kao što sam rekao, na natprosečno prašnjavim putevima (i gradskim i onim van grada) bih 15000km čak preporučio kao maksimum (10-15k km za zamenu).
Za par stotina dinara zaiste ne vredi razmišljati (da li ostaviti "finu šmirglu" u motoru).
Potupno se slažem.
Za ovo Vam ne treba servis. Ako nešto može bilo ko da uradi je promena filtera vazduha.
Već za promenu ulja je poželjan kanal (nije obavezan) i nešto alata, pa iako je lako ne može baš svako (bar ne uvek).
Filter vazduha je jeftin a značajan deo. Može da zaštiti motor kao retko šta (prašina, a naši su putevi prašnjavi, se vodi (ispravno) kao nešto što su teški uslovi eksploatacije pa shodno tome se preporučuju i kraći intervali zamene ulja (kako inače izbaciti svu finu prašinu, od koje je dobar deo pesak, SiO2, veoma abrazivan).
I after market filteri su sigurno O.K. (u krajnjoj liniji menjajte ih češće pa će izaći kao originalni deo ili opet manje).
U servisu nisu zamenili filter jer se menja na 15000km pa čak i onda nije obavezno. Ipak posle 4 godine bi trebao da se menja bez obzira na kilometražu. Osim toga, kao što sam rekao, na natprosečno prašnjavim putevima (i gradskim i onim van grada) bih 15000km čak preporučio kao maksimum (10-15k km za zamenu).
Za par stotina dinara zaiste ne vredi razmišljati (da li ostaviti "finu šmirglu" u motoru).
Stalker - www.motornaulja.blogspot.com
Re: Filter vazduha za Spark 0.8
I kod mene su filteri iz Kit Kommerca, Poljski Filtron ili tako nesto. Ralno nisu losi.
Sto se tice zamene, covek bukvalno moze sve sam. Ja sam bas pravi primer, uopste se ne razumem, a zamenio sam filter goriva, filter klime i filter vazduha.
Samo sam za ulje isao kod majstora i platio 300 dinara.
Cak sam i sve sijalice zamenio (farove, LED diode, registracija, kabinsko svetlo i ugradio svetlo u gepek)
Sto se tice zamene, covek bukvalno moze sve sam. Ja sam bas pravi primer, uopste se ne razumem, a zamenio sam filter goriva, filter klime i filter vazduha.
Samo sam za ulje isao kod majstora i platio 300 dinara.
Cak sam i sve sijalice zamenio (farove, LED diode, registracija, kabinsko svetlo i ugradio svetlo u gepek)
-
- Senior
- Posts: 123
- Joined: 26 Feb 2012 22:00
Re: Filter vazduha za Spark 0.8
Filtere uvek kupujem GM-ove, sem filter klime Valeo (perfektni a dosta jeftiniji od GM-a). Necu da rizikujem sa potencijalno lošim filterima za malu razliku jer, kao što rekoste, filteri štite motor... Zadnje što sam kupovao su filter ulja i goriva: GM - ukupno oko 1600 din., Korejski - mislim da je bilo oko 1000 din...
Some day, I hope...
http://www.chevrolet.com/camaro-performance-car/
http://www.chevrolet.com/camaro-performance-car/