Page 1 of 2

Sigurnost....

Posted: 29 Aug 2011 07:46
by SrdjanM
Neverovatna je razlika u sigurnosti starog i novog Avea. http://www.euroncap.com/results/chevrolet/aveo.aspx
Po svim testovima kako sigurnosti tako i kvaliteta izrade stari i novi Aveo su nebo i zemlja. Chevrolet je uspeo od najgoreg, najnesigurnijeg auta da napravi čudo i jedan od najboljih gradskih automobila.

Re: Sigurnost....

Posted: 21 Sep 2011 12:32
by stefanudrea
Ovi testovi "ncap" se rade na idealnoj brzini od 50-60km/h, a mi nikad necemo tako da vozimo!
Ni q7 ili qasqai nije siguran posle 90-100, ako radis nesto ludo ili ako te udari voz sa 120 km/sat!
Ali mi vidimo ove zvezde kao nasu sigurnost na putu, i to je greska! Nikada se ne zna i u mnogim slucajevima su politicke nagrade da imaju 4-5 ili 1-2 zvezde.
Naravno da treba da se vidi, da nije isto, volvo i chevy ili druga kola, ali mi treba da se pazimo da ne bude lose sa nasim kolima, bez obzira da li su Chevy ili Logan!

Re: Sigurnost....

Posted: 01 Apr 2012 16:04
by Dexter
Interesantno je da stari aveo nije imao tak lose ocene na test u US

http://www.safercar.gov/Vehicle+Shopper ... cleId=2194


Evropa stiti malo sebe, izmisljaju te stvari ali ni jedan sudar nije idealan. Mislim da kada bi sve ukupno sabrali atribute jednog automobila i vozaca dosli bi do mnogo gorih rezultata jer recimo BMW, a pogotovo sa jacim motorom predstavlja vecu opasnost po sve ako ga budala vozi.

Voleo bih da vidim procente na koliko mercedesa koji su ucestvovali u sudaru su imali smrtni ishod, aisto tako za druge proizvodjace. Sve i da hocu ne mogu da teram aveo 200

Onda postoje razlike u testovima pre par godina i sada, a ja garantujem da je taj aveo sigurniji od vecine automobila starosti 10god koji se uspesno prodaju.

Na zalost mislim d aje to deo marketinga i da se ljudi cak opuste i bahatije voze jer je auto siguran.



Tacno je da se meri sudar pri brzini 60kmh ali u vecini sudara dolazi do kocenja pa tako ako se recimo vozi 100 i naglo legne na kocnicu vrlo brzo se smanjuje brzina na tih 60 pa uglavnom udar bude pri tako nekoj brzini ili nizoj, naravno desavase da neko zaspi pa ne koci ili drugi razlog gde ne bude kocenja.

Re: Sigurnost....

Posted: 01 Apr 2012 23:30
by koenigseggccr
SrdjanM wrote:Neverovatna je razlika u sigurnosti starog i novog Avea. http://www.euroncap.com/results/chevrolet/aveo.aspx
Po svim testovima kako sigurnosti tako i kvaliteta izrade stari i novi Aveo su nebo i zemlja. Chevrolet je uspeo od najgoreg, najnesigurnijeg auta da napravi čudo i jedan od najboljih gradskih automobila.
Slazem se da je novi Aveo zaista mnogo poboljsan i da je, pretpostavljam, sigurniji... Ali vozim stari Aveo (sedan) od kako je izasao na trziste, a to je vec 6 godina, i daleko od toga da je nesiguran, a kamoli najgori... Ako nam je merilo sigurnosti samo ncap test tj. da li cemo poginuti ako udarimo u zid sa 50, 60 ili 100 km/h a ne i sama upravljivost automobila, onda je moguce da je nesiguran, ne znam jer nisam probao tako nesto...:-) Ono sto zasigurno znam je da je Aveo potpuno siguran u voznji, dakle pricam o upravljivosti i stabilnosti, vrlo cesto ga "teram" 160-170 km/h bez ikakve bojazni, i ponasa se odlicno, imajuci u vidu u kojoj se klasi automobila nalazi...

Koliko sam cuo, a nesto i sam video, novi Aveo je po kvalitetu dosta napredniji, pa je i po meni dobar izbor za novi auto...dok se odlucim da promenim sadasnji, taman ce se dobro ispitati kakav je u nekoj duzoj eksploataciji (>100.000km)...

Re: Sigurnost....

Posted: 02 Apr 2012 01:27
by Dexter
Imam Avea (2007) I Cruze (2010) moram reci da je cruze mnogo stabilniji ali ne mogu da kazem da je i aveo nesto posebno los. Ustvari moj aveo ima 15" i gume su 185 55 a sve koje sam cuo da su kukali na stabilnost avea su vozili ili probali onaj sa 13" tockovima koji su stvarno smesno tanki za toliki automobil i verujem da nije stabilno.

Cruze ima r17 215 50 i stvarno je precizan i brzine preko 160, kao d aide sporije, nekako stabilne a i buka u kabini je mnogo tisa nego u aveu. Zimske su mi r16 205 60 .... Razika je osetna u upravljivosti, vise ljulja auto, nije tako precizan, za ocekivati.

Vozio sam novi aveo, 5v.... VELIKI NAPREDAK... volan mi se cak vise svideo nego kod Cruze-a, nekako se lepo ukruti vec na manjim brzinama ali je ipak cruze stabilniji sto je i logicno. Prednji deo je precizniji kod cruza ali se kod avea slabije osecalo zanosenje zadnjeg dela, ipak je hatcback aveo pa mu ne strci gepek.

Gume puno znace, ne samo dimenzije vec i sam kvalitet a aveo nema neke mnogo dobre gume, bar se sporo trose :)

Tako kada bi stavili Michelin pa ga poredili sa drugim, bila bi realnija slika a opet Aveo je jeftin automobil koji mislim da puno pruza za te pare.

Re: Sigurnost....

Posted: 02 Apr 2012 08:40
by widanovic
Druže, mogu ti reći da se u potpunosti slažem sa tobom, mada nisam znao da ima avea sa 13". Aveo je i više nego dobar auto za te pare. Ja sam mom uradio chip-tuning, ugradio xenone, stavio alu felne 14", danas ga zatamnjujem i nastvaljam ugradnju Magnat zvučnika, ali sve u svemu prezadovoljan sam autom. Planiram da ga spustim i da odradim te gume i felne koje si ti stavio, ali otom potom. Aveo sa veoma malo para preko, može da se modifikuje i prilagodi svakoj osobi.

Re: Sigurnost....

Posted: 02 Apr 2012 12:16
by Dexter
155/80 R13

To je bilo na BASE varijanti.... samo kako je smesno izgledao sa tim uskim gumama, a stabilnost mogu misliti. Aveo je uzak a visok, pa mu jos dodas te uske gume... :)


Meni je bilo bitno da je pouzdan auto, i nije se nista kvarilo osim sto [posle 2 god su poceli da se cuju ti amortizeri (nisu amortizeri, i dalje su odlicni, samo 45000kim je presao) ili ta guma na vrhu kada se penjem/spustam na ivicnujak. Onda su u servisu govorili da je normalno i samo naprskaju s nekim WD40 (samo silikonski, wurth) i to onda sve lepo jedno mesec dana i opet pocne da skripi. Nervira!

1.2 (jedna bregasta)

Trosi 8.5 po gradu (Beograd) i 7.5 bez klime.... na autoputu klima + 140-150kmh tj ne ispod 4500-5000rpm .... 7.5L


Udoban, mogu cak reci udobniji od drugih u klasi (fabia), jednostavno ima prostora. Put od 1000km izadjem i ne iztezem se. Udobonija sedista nego kod Cruze.... Cruze ima problem sa donjim kadicama, nekako su tvrde pa zna malo da zulja sa strane nakon duzih putovanja, aveo to nema :)

Novi Aveo i stari, NEBO I ZEMLJA, menjac je kod novog odlican, jedostavno se oseca da je cvrsca i karoserija i reako bih da bolje upija rupe nego Cruze.

Re: Sigurnost....

Posted: 02 Apr 2012 15:08
by koenigseggccr
Ne mogu ni da zamislim kako izgleda sa 13-icama... Po meni, idealna felna za njega je 16'', sa nizim profilom guma... Kad sam sad menjao felne, montirao sam malo siru felnu (6.5 umesto 6) i malo drugaciji ofset (35 umesto 45), sa gumama 195/50, tako da je tocak izasao malo napolje i mogu vam reci da izgleda odlicno! Malo se ublazio taj izgled Avea da je visok a uzak, nekako deluje da bolje lezi na putu...

Aveo je prvih 100.000-120.000 besprekoran...barem iz mog iskustva... Manji kvarovi pocinju posle te kilometraze (delovi trapa, par senzora), sto je valjda i normalno... Ali nekih vecih problema nisam imao a presao sam 160.000km. Mada, pre par dana sam shvatio da mi klima ne radi i izgleda da je u pitanju semering u kompresoru...kako mi kaze majstor, taj kompresor je odlican po performansama ali ima bug na 160-170.000 km, a to je kad procuri na semeringu...

Re: Sigurnost....

Posted: 02 Apr 2012 15:10
by koenigseggccr
widanovic wrote:danas ga zatamnjujem...
Gde ga zatamnjujes? U kom procentu? Neke slike? :-)

Re: Sigurnost....

Posted: 03 Apr 2012 09:27
by widanovic
Naravno da će biti i slika i svega, radio sam u Black Glassu. Odradio sam samo zadnja stakla. Brzo su mi odradili i lepo deluje...
Više informacija do kraja dana :)