Aveo 1.2 Sedan , 2009 godina

Medo33
Početnik
Posts: 2
Joined: 05 Jan 2016 16:26

Aveo 1.2 Sedan , 2009 godina

Post by Medo33 »

Dobar dan i pozdrav iz Rijeke ,
molio bi savjet ili pomoc ako se netko susreo sa slicnim problemom.Dakle imam gore navedeni automobil od 2009 g , kupljen nov , nikada nisam imao nikakvih problema do prije 2-3 mjeseca kada mi se u voznji poceo lagano tresti i malo gubiti na snazi na otprilike 2,5 - 3 tisuce okretaja i ubrzo nakon toga se upalila zuta lampica motora , odvezem ga mehanicaru i na kompjuteru pokaze izostanak iskre 1 i 3 cilindra , zamjenim svjecice i kablove i auto radi normalno 7 dana ,nakon toga upet isti problem i nakon sto se upalila zuta lampica odem na kompjuter i ovoga puta pokaze izostanak iskre samo prvog cilindra , nakon savjeta dva elektricara vrsim zamjenu bobine i auto radi mjesec i pol super , ima snage , vuce bez obzira na opterecenje i tako sve do jucer kada opet osjetim u voznji prilikom prebacivanja iz druge u trecu brzinu osjetim na papucici gasa kao da nije imao snage povuci , ali to traju sekundu-dvije i nakon toga auto normalno radi da bi se nakon cca 100 m lagano zatresao i na trenutak izgubio snagu i opet se upalila ZUTA lampica i nakon sto ugasim vozilo lampica i dalje svijetli.Odem mehanicaru ,spoji ga na kompjuter i opet izostanak iskre prvog cilindra ,nakon sto je resetirao gresku , lampica se ugasila ali u voznji pri svakom opterecenju na 2,5 -3 tisuce okretaja ili na uzbrdici pod opterecenjem zuta lampica se ponovno upali i kada ugasim pa ponovno upalim auto lampica se ugasi i tako u nedogled.Primjetio sam da sezadnjih nekoliko puta to desilo kada je padala kisa , neznam dali to ima kakve veze ili ne ali vise nemam povjerenja u taj automobil.Molim savjet i isprika zbog opsirnog izlaganja problema , hvala
User avatar
widanovic
Site Admin
Posts: 384
Joined: 27 Apr 2011 23:29

Re: Aveo 1.2 Sedan , 2009 godina

Post by widanovic »

Dobar dan,
U principu bobine kod avea stradaju na nekih 100.000 km, e sad veći je problem posle toga da ne naletiš na nekog kineza i onda ćeš imati uvek problema. Nije da se pravim pametan, sve te tri komponente(svećice, bobine, kablovi) mogu da utiču na kvar . Mada mi nije jasno zašto baš uvek prvi cilindar.
Što se tiče žute lampice ona se uvek pali kada dođe do neke greške u radu motora, zavisno od tipa greške ona može da svetli non stop ili da se ugasi prilikom sledećeg paljenja vozila.

Kao prvu pomoć svima preporučujem: Smart Car Vehicle Diagnostic Scanner Tool ODB2 II Protocols Android na www.aliexpress.com košta oko 5$ mislim da je cena prava sitnica, a može dosta da pomogne i baš je lak za upotrebu.

Ako su kablovi ili svećice lako se to primeti, skineš onaj mali ukrasni poklopčić iznad svećica, zamoliš nekoga da sedne u auto i po mrklom mraku da daje gas, ako primetiš varnice(iskrice)rešio si problem, tj otklonio barem jedan deo kao potencijalni kvar.

Ako ti nije problem, da li možeš samo da mi kažeš koliko si kilometara presao sa njim?
pevac54
Senior
Posts: 208
Joined: 10 Mar 2012 12:17

Re: Aveo 1.2 Sedan , 2009 godina

Post by pevac54 »

Imao sam isti problem na aveu 1.4 zbog lošeg goriva. Dijagnostika je pokazala da prvi cilindar nije povremeno radio. Dijagnostika je pokazala moguće kvarove: bobina, kablovi, svećice, sistem za napajanje. Počeli si od čišćenja sistema za napajanje aditivom. U servisu mi je čišćen sistem za ubrizgavanje goriva vinsom (wynns). cena je bila oko 2.000 dinara. Otkače dovod goriva i prikače motor da radi na winss jedno dva sata. Nakon toga se ček lampica (žuta) gasi. Prva dva meseca sam sipao u rezervoar bočicu vinsa (izvoziš do rezerve, prvo sipaš aditiv, a zatim napuniš rezervoar). Izađeš na otvoreni put i voziš jedno dvadesetak kilometara u četvrtom stepenu prenosa 120 - 140 km/h - Pazi na radar. Nakon dva meseca se problem povremeno javi, ali opet sipaš aditiv. Više nemam taj problem. Auspuh se izbelio, nema više gašenja motora niti pak trzanja. I danas, nakon tri godine, dva-tri puta godišnje sipam aditiv preventivno. U sevisu kažu da se često sistem zaprlja ako imaš plin, a ako nemaš onda je glavni razlog loše gorivo.
Predlažem ti da probaš ovo, ne košta mnogo. Što se tiče bobine ona je sa zalivenim kablovima, ista je i na Korsi , a mnogo je jeftinija od bobine za ševrolet. Opel i ševrolet imaju isti motor - paše šraf na šraf.
Medo33
Početnik
Posts: 2
Joined: 05 Jan 2016 16:26

Re: Aveo 1.2 Sedan , 2009 godina

Post by Medo33 »

Dakle , vozilo je prešlo tek 50000 km , puno premalo da bi bobina otišla ,ali 2 različita električara su mi rekli identičnu dijagnostiku da je otišla bobina i nakon što sam ju zamjenio , mjesec i pol je automobil radio super do pre neki dan .Kada bolje razmislim zadnjih nekoliko puta je bila kiša kada se to desilo , neznam dali je moguće da negdje probija vlaga pa da radi problem , uglavnom danas idem opet kod novog ovlaštenog servisera za Chevrolet vozila pa ču vidjeti šta če mi on reći , ovako preko telefona je rekao da je možda injektor na prvom cilindru pošto mi baca grešku da nema iskre na prvom cilindru .Iako ja mislim da bi možda u slučaju kvara injektora izbacivao grešku izostanak paljenja ...
Što se tiče kvalitete goriva na to nažalost nemogu utjecati , probao točiti na više različitih BP-a i nema promjene iako kod nas vjerovatno sve benzinske uzimaju gorivo od INA-e samo dodaju nešto svojih aditiva ali u principu je to isto gorivo.
Hvala na odgovorima do sada
zec
Senior
Posts: 205
Joined: 10 Nov 2011 19:35
Location: BG

Re: Aveo 1.2 Sedan , 2009 godina

Post by zec »

Kod mene je promenjena bobina na 100k. Od tada sam menjao i kablove. Slicni simptomi. Da li mozda neki kabal zeza?

pevac54
Od koje korse ili su kod korse sve iste bobine?
pevac54
Senior
Posts: 208
Joined: 10 Mar 2012 12:17

Re: Aveo 1.2 Sedan , 2009 godina

Post by pevac54 »

korsa 1400 kubika, paše bobina na aveo1.4, potpuno isti motor
Post Reply

Return to “4v”