Pozdrav

Vladimirkv
Junior
Posts: 10
Joined: 05 Dec 2012 17:32

Pozdrav

Post by Vladimirkv »

Pozdrav svim vlasnicima i ljubiteljima Chevrolet automobila.

Ja sam Vladimir iz Kraljeva i vlasnik sam Sparka 0.8 2006.g.
Pomenuta masina, u mojim rukama od 0km, trenutno ima preko 240 000km :D
Ovo je, inace, prvi put da pristupam nekom forumu i iskreno se nadam da cemo se lepo druziti na obostrano zadovoljstvo.
miki62
Senior
Posts: 255
Joined: 19 Feb 2012 17:12

Re: Pozdrav

Post by miki62 »

Dobro nam dosao!!! :)
User avatar
widanovic
Site Admin
Posts: 384
Joined: 27 Apr 2011 23:29

Re: Pozdrav

Post by widanovic »

Imenjače, iskreno malo sam ljubomoran, ti si prvi koji ima veću kilometražu od mene(130.000km). Kaži mi kakvih si sve problema imao do sada. Kako se snalažiš za delove, šta kupuješ nove ili polovne? Daj neki savet.
Vladimirkv
Junior
Posts: 10
Joined: 05 Dec 2012 17:32

Re: Pozdrav

Post by Vladimirkv »

Bolje vas nasao :D
Imenjace, sto se moje masine tice :D pored redovnog odrzavnja imao sam samo 3 veca problema.

Dok je auto bilo u garanciji, samo sam imao redovno odrzavanje i sve sam radio u ovlascenom servisu u Cacku (gde je i kupljen auto).
Na nekih 150000 pojavio se problem sa ler gasom. Po pritiskanju kvacila, obrtaji ostanu "visoko" par sekundi i onda se auto ugasi. Desavalo se samo kada se auto zagreje. Tada je u Cacku zamenjen E.G.R. ventil (valjda se tako zove), naravno o mom trosku :D i ociscen protokomer. Cela intervencija je kostala oko 20.000 :shock: .
Sledeci problem se javio po zameni seta kvacila. Set nisam siguran gde je kupljen, siguran sam da je kopija jer, koliko se secam, bio je vise nego duplo jeftiniji od originala kod ovlascenog servisera. Prvih 1-2000 km sve je bilo ok a onda su se javile vibracije celog vozila (jaki potresi) pri kretanju u nazad. Kod lokalnog majstora je "sve bilo u redu" dok jednom kvacilo nije otkazalo poslusnost. Jednostavno ne reaguje na pritiskanje pedale. Uzrok: otkinulo se srce lamele. Tada, najjednostavnije i najbezbolnije resenje je bila reparacija lamele, koja i dan danas traje. Ne znam samo da li je ta moja "sredjena" ili sam dobio drugu polovnu a repariranu. U svakom slucaju taj proces "sredjivanja" iste trajao je 15ak minuta i kostao oko 1500dinara.
I treci problem izazvao je akumulator. Prestao da drzi struju vise od 24h. Zamenjen i problem resen.
Izvinjavam se sto sam se malo vise raspisao, ali to su u najkracim crtama moji dosadasnji problemi sa sparkom. Ako nekog bilo koji detalj zanima, slobodno neka mi se obrati, cini mi se da imam upisane kilometraze kao i gde sam kupovao delove.
Veliki pozdrav :D
Post Reply

Return to “Moj auto”