Evo ga i moj,
Kalos 2005 1.4 8v 83KS 4vrata
trenutno presao 87000km
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Sve je fabricki na njemu, poslednja 2 meseca sam u potrazi za odgovarajucim felnama za njega, naravno po pristojnoj ceni , ali bezuspesno. Gume imam, Kleber 185/60/R14 pa pretpostavljam da one mogu na felne 4x100 5.5x14 38, ali bih voleo da znam da li jos neke felne odgovaraju 35, 43, 6.0x14?
Takodje za K&N filter kad bude nabavki ovde, mozete me kontaktirati.
Dalje, auto se trenutno dosta "ugiba", tj naginje u krivinama, zbog cega se to desava, i sta je potrebno menjati ili doterivati da bi makar malo lepse lezao, i koliko bi to kostalo. Preporuke?
Drugo pitanje je, jaki bocni vetrovimi dosta prave problema na autoputu u jesenjim i prolecnim periodima, da li je moguce ista uraditi po tom pitanju, jer sam imao losih iskustava. Najproblematicnije je pri brzini od 110-130, preko toga pretpostavljam da ga vazduh malo pritisne na put pa bolje lezi
Sveukupno, fino me sluzi, ali bih ipak malo da ga doteram i sredim
Pozdrav
Re: Pozdrav
Meni smeta to naginjanje u krivinama, ali sam se navikao pa sad vozim sporije. Primetio sam da je zbog toga udobniji i da se manje osecaju neravnine na putu. Pitanje je da li ce se to izgubiti ako ukrutis sistem oslanjanja.
Re: Pozdrav
Pre 3 dana sam stavio K&N filter za vazduh (33-2320) I moram da priznam da sam pozitivno iznenadjen. Nisam ocekivao nista spektakularno, ali…
Auto se uopste vise ne gusi (mada stari papirni filter je bas bio prljav), za nijansu bolje prima gas sto se najbolje vidi na nizim obrtajima (ustvari tu je vise nijansi u pitanju ). Zamena je krajnje prosta, odsrafi se kutija, podigne, izvuce stari filter, stavi nov I zasrafi nazad. 2 minuta posla.
Ne znam kakva su iskustva drugih, ali ja svima preporucujem ovaj filter.
Sledece sto radim (ukoliko nekim cudom ne kupim nov auto ) su opruge. Mozda eibach (moram prvo da proucim sta mi se najvise isplati), ali to na leto, dok sakupim novce. U medjuvremenu u kabini cu ugraditi onaj multiuredjaj kad bude ovde nabavki i to je to zasad.
Pozdrav.
Auto se uopste vise ne gusi (mada stari papirni filter je bas bio prljav), za nijansu bolje prima gas sto se najbolje vidi na nizim obrtajima (ustvari tu je vise nijansi u pitanju ). Zamena je krajnje prosta, odsrafi se kutija, podigne, izvuce stari filter, stavi nov I zasrafi nazad. 2 minuta posla.
Ne znam kakva su iskustva drugih, ali ja svima preporucujem ovaj filter.
Sledece sto radim (ukoliko nekim cudom ne kupim nov auto ) su opruge. Mozda eibach (moram prvo da proucim sta mi se najvise isplati), ali to na leto, dok sakupim novce. U medjuvremenu u kabini cu ugraditi onaj multiuredjaj kad bude ovde nabavki i to je to zasad.
Pozdrav.
Re: Pozdrav
Update:
Sto se tice naginjana auta i skripanja, danas mi je majstor konstatovao da je "crkao" prednji levi amortizer i da ga treba staviti nove. Citao sam na forumu o Kayaba amortizerima, pa se razmisljam, ukoliko cale ne nadje neke pristojne, da uzmem ove.
Posto sam totalno neupucen na tu temu, kako izabrati odgovarajuce tj da budu adekvatna (identicna) zamena fabrickim; da li postoje razliciti modeli, dimenzije itd?
Sto se tice naginjana auta i skripanja, danas mi je majstor konstatovao da je "crkao" prednji levi amortizer i da ga treba staviti nove. Citao sam na forumu o Kayaba amortizerima, pa se razmisljam, ukoliko cale ne nadje neke pristojne, da uzmem ove.
Posto sam totalno neupucen na tu temu, kako izabrati odgovarajuce tj da budu adekvatna (identicna) zamena fabrickim; da li postoje razliciti modeli, dimenzije itd?
-
- Senior
- Posts: 123
- Joined: 26 Feb 2012 22:00
Re: Pozdrav
Odes u prodavnicu, kazes za koji auto ti treba i oni pronadju po specifikaciji koja dimanzija/model/isl. ti treba...
Ili odes na http://www.kyb-europe.com/catalogue.asp i vidis i sam koji model ti treba...
Ili odes na http://www.kyb-europe.com/catalogue.asp i vidis i sam koji model ti treba...
Some day, I hope...
http://www.chevrolet.com/camaro-performance-car/
http://www.chevrolet.com/camaro-performance-car/
Re: Pozdrav
Hvala na linku, upravo sam saznao da je cale zamenio fabrickim originalnim, tako da nista od kayaba...