Pogledaj neodgovorene postove | Pogledaj aktivne teme Danas je 22 Okt 2018 22:27



Odgovori na temu  [ 10 Posta ] 
 Skidanje volana 
Autoru Poruka
Site Admin
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Apr 2011 23:29
Postovi: 382
Da li je neko nekad skidao volan na Aveu? Kako se skida?

Dobio sam komande za volan i tempomat pa bi hteo da ugradim samo ne znam kako se skida volan, a ne bi hteo nesto da polomim ili da aktiviram vazdušni jastuk... :(


18 Jun 2013 22:25
Profil
Junior
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Okt 2011 20:30
Postovi: 33
Nisam skidao volan ali sam pokusavao da skinem one sive delove na volanu tako da sam zapazio kako se skida odprilike, prvo skines one poklopcice na volanu sa strane i unutra imas kao veliki torex sraf, skine sa jedne i sa druge strane i tako bi trebao da skines airbag sa celom prednjom strano volana... :D
Nisam skidao ali bi rekao da je tako... :D


27 Jun 2013 13:29
Profil
Početnik

Pridružio se: 22 Feb 2013 14:37
Postovi: 7
Lokacija: NS
widanovic je napisao:
Da li je neko nekad skidao volan na Aveu? Kako se skida?

Dobio sam komande za volan i tempomat pa bi hteo da ugradim samo ne znam kako se skida volan, a ne bi hteo nesto da polomim ili da aktiviram vazdušni jastuk... :(


Evo na ruskom sajtu http://www.drive2.ru/cars/chevrolet/ave ... 152306027/
verovatno ce ti pomoci google translate.

Proguglaj i Управление магнитолой на руле pa ces verovatno naci i slike...


01 Jul 2013 22:42
Profil
Site Admin
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Apr 2011 23:29
Postovi: 382
Hvala, uspeo sam da skinem volan, sad još samo da namestim komande i kačim detaljno uputstvo


05 Jul 2013 09:06
Profil
Site Admin
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Apr 2011 23:29
Postovi: 382
Kompletno uputstvo:
0. skinuti kleme sa akumulatora
1. skiinuti plastike sa leve i desne bočne strane volana.
2. zatim odvrnuti torex šrafove
3. nakon toga skinuti vazdušni jastuk, konektor ima žabicu.

E sad što se tiče ugradnje komandi ide sledeća procedura:

4. obeležiti poziciju centralnog šrafa i volana, kao i osovine
5. skinuti centralnu maticu i polako lupkanjem levo desno skinuti volan
6. skinuti puž koji je sa 4 šrafa pričvršćen za šasiju.

e sad ukratko treba dodati po dve žice i sa prednje i sa zadnje strane puža kako bi komande funcionisale

7. na volanu postaviti nosač komandi obeležiti mesto za rupe i izbušiti rupe, narezati navoj i fiksirati nosač komandi.

8. vratiti sve na svoje mesto

9. pričvrstiti komande.

Uskoro i slike...


08 Jul 2013 18:21
Profil
Junior

Pridružio se: 07 Feb 2013 01:30
Postovi: 13
budu kakve slike skoro? imam veliku želju staviti komande na volan, ali ne znam koje i gdje žice moram spojiti. Ako mogu kakve slike, ili link gdje si ti našao, bio bih ti jako zahvalan


30 Nov 2013 01:46
Profil
Junior
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Jun 2011 20:13
Postovi: 55
Lokacija: Dobanovci, Surčin
Da pokušam da malo oživim temu, u svetlu skorašnje diskusije sa kolegama sa foruma...

Naašao sam kataloške brojeve potrebnih delova za tempomat, ali zanima me kako je kolega Widanovic rešio pokretanje leptira gasa, tj prenos komande iz računara do leptira.

Da li Aveo 1,2 ima elektroniku umesto sajle za gas (tj sistem TPS - senzor položaja pedale)?

Za 1,4 16v je izgleda potreban neki dodatni aktuator, tj motorić koji bi pokretao leptir.


15 Jun 2017 10:31
Profil
Site Admin
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Apr 2011 23:29
Postovi: 382
Ja sam samo dodao komande na volanu, za sada mi samo rade komande za muziku, za tempomat bi morao da menjam pedalu i da dodajem motor gasa jer ide preko sajle pa bi trebalo da se sve prebaci na elektroniku...


29 Jun 2017 07:24
Profil
Junior
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Jun 2011 20:13
Postovi: 55
Lokacija: Dobanovci, Surčin
Da, to je taj problem što je za naše tržište bio predviđen samo sistem sa sajlom, a ne i sa TPS senzorom i senzorom položaja pedale (koji je npr bio ugrađivan u škodu fabiju još 2001 god, pa kod auta koji sem menjača, retrovizora i volana nema ništa u vidu opreme, mogao je da se jednostavno stavi fabrički tempomat). Aveo 1,6 za evropsko i američko tržište imao je ovaj sistem i prodavan je sa tempomatom, senzorom pritiska u gumama i drugim zanimljivim opcijama. Za naše tržište je rađena "mađarska" varijanta (kakva država, takvi i automobili, sa ponekim izuzetkom :) ).

Ovo je sad offtopic, ali nije zgoreg:
Naši modeli su se pokazali pouzdaniji od 1,6 na polju razvoda paljenja tj zupčenja. Kod njih su kaiševi pucali kao praćke, što je za sobom povlačilo generalni remont. Inače 1,6 je isti sistem kao kod lanosa, samo sa izmenjenim natezačima, koji su ustvari i dovodili do pucanja.


30 Jun 2017 08:37
Profil
Početnik

Pridružio se: 08 Maj 2018 18:15
Postovi: 3
uvek sam skidam i menjam volan, vrlo je jednostavno :lol:

_________________
https://rentacar-belgrade.com/


03 Avg 2018 13:53
Profil WWW
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Odgovori na temu   [ 10 Posta ] 

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Pokreće ga phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
Prevod - www.CyberCom.rs