Page 1 of 2

Novosti

Posted: 21 Dec 2013 09:19
by kico
Da li ste culi da se chevrolet povlaci iz evrope sa prodajom??Kako ja imam informaciju 2014 u ^ mjesecu se povlaci iz Srbije sa prodajom ,dobra vijest je da servis i dijelovi moraju biti obezbedjeni jos 7 god po povlacenju ali hoce li to biti problem za nas vlasnike chevroleta za dalju prodaju??

Re: Novosti

Posted: 23 Dec 2013 23:12
by Wanted
Da, to sam i ja čuo a valjda i Opel prestaje sa radom 2016

Re: Novosti

Posted: 24 Dec 2013 11:23
by kobra
Opel ne prestaje sa radom. Chevrolet se upravo zbog opela i povlaci, da bi mu ostavio vise prostora na trzistu...
postojao je i plan da Opel napadne "predpremijum" segment, stepenik do mercedesa, bmw-a i audi-a, a da chevrolet preuzme dosadasnje opelovo mesto, ali se ocigledno od toga odustalo, jer ne zele da budu sami sebi konkurencija.

Re: Novosti

Posted: 25 Dec 2013 00:31
by Wanted
Ma ko će ih znati, po mom je to sve u neizvijesnosti.

Re: Novosti

Posted: 05 Dec 2014 08:29
by zohaa3492
Danas sam satavio pedalbox cip na kola ej ljudi da ne povjerujete kako ide auto,fora je da nisam dobio nikakvo povecanje preformansi auta ali sam dobio brzi odziv na gas pedalu i nemam rupu u turbini ja sam odusevljen a sto je najvaznije ne moze se skontati u ovlascenom servisu tako da ne dira garanciju

Re: Novosti

Posted: 05 Dec 2014 09:05
by kobra
koji motor je u pitanju?

Re: Novosti

Posted: 07 Dec 2014 09:27
by kico
imam ja to vec 1god cak sam i pisao o tome na forumu prava je stvar imas 3 moda voznje i kad ga upalis na sport+ i 3crveno auto podivlja ja sam se trkao sa bmv3 odvalio sam ga od zivota covjek me poslije zaustavio na semaforu da me pita sta imam ispod haube :D
koji ti motor imas ja vozim dizela sa 163ks

Re: Novosti

Posted: 07 Dec 2014 10:59
by kobra
kada smo vec kod tog "rivalstva" bmw-chevy i sl. mnogo je bitnije sta je pod haubom nego koja je znacka na haubi. Turbo-dizel motori (kao sto je tvoj) imaju daleko veci obrtni moment od atmosferskih benzinskih motora (bez turbine), sto je mnogo bitnija stavka od konjskih snaga.
Uzecu za primer 1 turbo-dizel od 150ks i jedan atmosferski benzinac iste konjaze. Zahvaljujuci dizelovom daleko vecem obrtnom momentu, koji dostize maksimum na oko 2000 obrtaja, u trci od semafora do semafora taj benzinac nema sta da trazi. Posto je benzincu obrtni moment dostupan na daleko vecim obrtajima, npr oko 4-5000, taj benzinac ima bolja ubrzanja na vecim brzinama, recimo na autoputu od 130-180 itd.

Re: Novosti

Posted: 08 Dec 2014 15:22
by bla, bla
Kobra, Kico,

gde ste stavljali ta pedalbox cip?
koliko je para?

Re: Novosti

Posted: 08 Dec 2014 15:25
by kobra
Nisam ja stavljao.