FABRICKI PROPUST

RonTeo
Junior
Posts: 18
Joined: 10 Jun 2011 12:55

FABRICKI PROPUST

Post by RonTeo »

Jedna iritirajuca stvar kako je chevrolet resio unutrasnju stranu vrata (prednjih) a verovatno i zadnjih.
Auto je sedan 1.6 124 KS. jun 2012. Sa unutrasnje strane vrata pri ivici nalazi se neki keder koji ne ide celim obimom vrata vec samo jednim delom na gornjoj strani kao da je nedostalo materijala, inace kvalitet tog kedera je veoma los i pitanje koliko ce izdrzati. Ali problem je malo veci ako pokusate da stavite one odbojnike na vrata, "macije oci" koji itekako imaju svoju funkciju pogotovo ako je auto crni i stoji parkiran na neosvetljenoj ulici. Sta se desava: Prilikom pranja vozila u peronici treba skinuti te "macije oci" kako bi se oprala vrata i ispod njih a da ih nebi i osteto mlaz vode. I na moje veliko iznenadjenje kada sam ih skinuo sa unutrasnje strane vrata na mestu gde su bile, crna boja se ogulila i pojavila bela. Onda sam ja probao noktom na drugom mestu da lagano zagrebem i ista svar boja se skida. Servis kaze da ne moze tu nista da se uradi jer je taj deo premazan lepkom? a preko njega crna boja tako dako da se ona lako skida. E, sad jer je to kod svih tako ili samo kod mene, plasim se da nisu pre prodaje ostetili vozilo pa sami nesti farbali.
vbimbar
Početnik
Posts: 3
Joined: 18 Apr 2013 23:21

Re: FABRICKI PROPUST

Post by vbimbar »

I kod mene je isto, i ja sam se zaprepastio kada sam video. Propust fabrike, ali mislim da je dobro sve zasticeno i da nece korodirati.
RonTeo
Junior
Posts: 18
Joined: 10 Jun 2011 12:55

Re: FABRICKI PROPUST

Post by RonTeo »

Evo jos jednog bisera. Obicno posle pranja vozila, narocito u perionici, potrebno je podici haubu i obrisati je sa unutrasnje strane jer voda i pena nekako prodru unutra. Elem, tako i ja zadnji put posle pranja stignem kuci i podignem haubu da je obrisem a to je i prilika da se vizuelno pregleda ono sto se moze videti, npr. nivo razhladne tecnosti, nivo kocione tecnosti i dr. e, sad pogledam u posudu za kociono ulje, kad ono prazno. Posuda je bela i lepo se vide markeri za min i max ali nivoa nigde. Sok...
Zalupim haubui pravo u servis kod kojih sam bio pre par dana na redovnom prvom servisu gde su zamenili samo ulje u motoru i filter. Podignem haubu i sefu kazem, gde nestade kociono ulje, on gleda, cuti i otvori posudu za ulje ona puna i malo iznad max. Sad ja gledam ne mogu da verujem da je boja ulja ista kao boja posude i nema teorije da se vidi nivo naravno dok se ne otvori. Kod svih drugih automobila koje sam posedovao to se lepo vidi. Ja se lepo izvinem, pade mi kamen sa srca, pa vozi kuci. Sta li je sef pomislio, neznam, ali dugo godina vozim razne automobile ovo mi se prvi dogodilo, da sam mozda ispao debil ili bi SHEVROLET trebao da promeni tu boju posude da se kod novih automobila to bolje uoci.
Post Reply

Return to “Cruze”