Kupovina test vozila
Kupovina test vozila
Zamolio bih sve koji imaju iskustvo sa kupovinom test vozila da posavetuju na sta treba obratiti paznju.
Re: Kupovina test vozila
Ako daju garanciju kao za novo, mislim da ne bi trebalo da bude problema. Obrati pažnju na kilometražu (ne verujem da je mnogo prešao) i da nema spoljnih oštećenja (ogrebotina, čukanja i sl) i oštećenja u enterijeru. Koliko ja znam, kod testiranja vozila uvek pored vozača sedi i neko iz kuće koja prodaje vozilo. Ako je cena povoljna, ja bih ga uzeo ako priznaju garanciju (vremnska i kilometraža).
Re: Kupovina test vozila
Hvala. Najveći problem je što testirano vozilo već ima 15.000 km. Nisam primetio oštećenja ni napolju ni unutra. Priznaju garanciju, naravno vremenski umanjenu za period od kad je korišćeno-oktobar 2012.
Re: Kupovina test vozila
Prilično ti je to O.K. (ako je cena dobra).
Dobijaš idealno "razrađen" auto.
Pošto je samo 15000km isplati se; da je neki duži test (50 ili 100k km, obično za Zapadu a ne kod nas) bilo bi vrlo diskutabilno (obzirom na šta liče automobili više klase ili obzrom da kad rastavljaju automobile mnogi od njih, manjih, budu na "pola životnog veka" na 100k km).
Narvno posledica je intenzivnog forsiranja (makar deo tih km) i raznih ispitivanja performanci (sa kazaljkom zakucanom u crvenom polju).
Naravno veći deo je normalna vožnja ("ispitivanje" potrošnje i ponašanja u gradu i slično).
Zavisi i kakav je test bio (recimo samo par setova testiranja performansi nije opasno, ali ako je set na svakih 10k km, plus oštra vožnja između njih ... druga priča).
Pozdrav!
Dobijaš idealno "razrađen" auto.
Pošto je samo 15000km isplati se; da je neki duži test (50 ili 100k km, obično za Zapadu a ne kod nas) bilo bi vrlo diskutabilno (obzirom na šta liče automobili više klase ili obzrom da kad rastavljaju automobile mnogi od njih, manjih, budu na "pola životnog veka" na 100k km).
Narvno posledica je intenzivnog forsiranja (makar deo tih km) i raznih ispitivanja performanci (sa kazaljkom zakucanom u crvenom polju).
Naravno veći deo je normalna vožnja ("ispitivanje" potrošnje i ponašanja u gradu i slično).
Zavisi i kakav je test bio (recimo samo par setova testiranja performansi nije opasno, ali ako je set na svakih 10k km, plus oštra vožnja između njih ... druga priča).
Pozdrav!
Stalker - www.motornaulja.blogspot.com
Re: Kupovina test vozila
Hvala. Pogledaču još jednom pa ću videti. Nekako mi utiska nije bio ok, pa zato pitam.
Re: Kupovina test vozila
Prethodni post je bio u smislu da sve izgleda dobro pa je samo to što je TEST vozilo ono što je sumnjivo. Dobro pogledaj sve detalje. Suština prethodnog (što sam rekao) je da test vozilo treba tretirati kao da je prešlo 2-3 puta više km nego da je od prvog vlasnika (porodičnog).
Dakle, godinu dana star (ako sam dobro zapamtio) ali kao da je prešao 50 hiljadarki umesto 15000km pa ako se cena uklapa i nema detalja koji ne drže vodu onda navali (ipak je prilično nov auto). Svaka sitnica koji nije kao kod novog a može da prođe mora dodatno uticati na cenu pa ako se i dalje isplati možeš kupiti isto.
Ne podcenjuj utisak, ako ti je mnogo sumnjivo, bolje batali.
Dakle, godinu dana star (ako sam dobro zapamtio) ali kao da je prešao 50 hiljadarki umesto 15000km pa ako se cena uklapa i nema detalja koji ne drže vodu onda navali (ipak je prilično nov auto). Svaka sitnica koji nije kao kod novog a može da prođe mora dodatno uticati na cenu pa ako se i dalje isplati možeš kupiti isto.
Ne podcenjuj utisak, ako ti je mnogo sumnjivo, bolje batali.
Stalker - www.motornaulja.blogspot.com