Moj CRUZE 4D LS 2.0D

Green
Početnik
Posts: 3
Joined: 20 Aug 2012 21:29

Moj CRUZE 4D LS 2.0D

Post by Green »

Nakon "polupane" Corse Isuzu 1.5D postao sam ponosni vlasnik polovnog Cruze-a iz 2009. godine (auto prešao 65000km). Dugo sam se lomio između kije, fieste ili Cruze-a i sad nakon par meseci znam da sam doneo pravu odluku jer je auto odličan!!!

Sami prvi utisci oko vozila su mi bili pozitivni, promena je bila velika pa sam se osećao kao da vozim svemirski brod..... Silne lampice, senzori za sve i svašta, begovi, klime, čudesa....

Što se tiče iskustva u vožnji, prešao sam sa njim do sada oko 5000km, udoban na duže staze, stabilan u krivinama, prosečna potrošnja 8.2.... Vozim ga na autoputu oko 180, nije previše glasan, što je karakteristično za dizele, mada se na momente primećuje da mu fali ta šesta brzina.... Ali zaista jako dobar i stabilan auto.... I što je najbitnije u njemu se osećam sigurno.....

Početni entuzijazam je splasnuo kada sam krenuo da ga nosim u servis.... Da neko ne shvati pogrešno, nisam imao nikakve ozbiljne kvarove ali i ovo što je bilo, za mene, bivšeg "korsadžiju" koji nije navikao na velike izdatke bilo je baš skupo.... Od kvarova sam do sada imao popravku senzora za ABS (u garanciji) i zamenu prednje desne manžetne kod točka. Ovo drugo me je koštalo nešto manje od 80 evra, duša me zabolela kad mi je taksista rekao da je isti deo za njegov hjundai 1500 dinara... Mali servis sam uradio na 67.000km, izašao me je sa zamenom prednjih pločica oko 300 evra, nisam navikao na takve troškove ali kapiram da sve ima svoju cenu pa i voziti dobar auto i servisirati ga kod ovlašćenog servisera.....

Vidim da su kolege pravile listu stvari koje su im pozitivne i negativne, stoprocentno se slažem sa njima u svemu. Pošto sam pozitivne već naveo i rekao da je sveopšti utisak da je auto odličan evo i malo negativnih.... Neshvatljivo je da auto iz 2009 nema fabrički USB, naslon za ruku je stvarno loše urađen (nema načina da se izvuče i zaustavi pa kada se prebacuje u prvu laktom se gurne nazad), mali premali displej..... Smeta mi i to što su parking senzori koji su došli uz njega (ugrađeni u servisu prilikom kupovine) jako tihi.... Ukoliko radi muzika ili ako vam telefon zazvoni baš u momentu dok parkirate nema šanse da čujete senzor.... I da baš mi se ovo desilo petog dana posle kupovine i da lupio sam u banderu :-).

Ali ono što meni smeta baš dosta kada govorimo o motoru jeste ta startnost prilikom penjanja uz brdo. Ne postoji način da bez silovanja motora u prvoj brzini auto popnete na uzvišenje. Prilikom skretanja iz ravne ulice na ulicu pod nagibom morate prvo da prebacite u niži stepen prenosa (iz krivine u prvu, pa tek onda nakon povećanja obrtaja u drugu ponovo).

Zatamneo sam i stakla pre nekoliko dana, sada izgleda baš dobro!!!
Image
AgentOrange
Junior
Posts: 63
Joined: 24 Jan 2012 09:48

Re: Moj CRUZE 4D LS 2.0D

Post by AgentOrange »

Ako nije tajna, gde si uradio stakla i koliko te to koštalo? Koji je to stepen zatamnjenja?
Kakvi su utisci?
Isto imam crni Cruze, pa se nešto premišljam prvenstveno zbog grejanja leti, a i zbog sunca pošto klinac urniše one štitnike što se kače na prozore.
Pozdrav!
Green
Početnik
Posts: 3
Joined: 20 Aug 2012 21:29

Re: Moj CRUZE 4D LS 2.0D

Post by Green »

Moj motiv je isto bio vezan za smanjenje temperature ali iskreno više se postiže estetski efekat nego ovaj prvi (ako ne parkiraš u hladovinu manje više je isto). Radio sam u kobri preko puta buvljaka na nbg (da ih ne reklamiram linkom, ukucaj na google cobra stakla pa klikni na prvi link).

Cena je bila 100eur za celo vozilo. Prva dva tri dana ne smeš da otvaraš prozore, vodi računa da ako staviš, uključiš onaj lock za prozore da klinac ne čačne slučajno... Zadovoljan sam kako je urađeno, na par mesta imam sitne sitne tačkice (vazduh od prašine i sl.) ali je to praktično neprimetno (meni niko nije kriv što sam picajzla). I auto deluje mnogo dobro.....

EU standard, a on važi i kod nas, dozvoljava ti da zatamniš vozačevo i suvozačevo staklo sa folijama od najviše 30% zatamnjenja, dok ova pozadinska možeš koliko želiš (ja sam stavio 80% i mislim da je sasvim dovoljno, video sam tamo jedan sa 100% i bilo mi je previše). Šoferku je zabranjeno zatamnjivati sa bilo kakvim folijama, ali mislim da postoje neke 100% prozirne koje štite samo od UV (ja to nisam stavljao)....


Ne morate citirati predhodni post u celini...... Miki
User avatar
SrdjanM
Junior
Posts: 26
Joined: 05 Aug 2011 13:17

Re: Moj CRUZE 4D LS 2.0D

Post by SrdjanM »

Za sve si u pravu osim senzora. Kod mene to bode uši bez obzira bilo muzike ili telefona. Lepo ti uđi u meni pa pojačaj to. Nisi u pravu ni za uzbrdicu, meni se kruz baš zbog toga sviđa jer uzbrdo oduzimam gas a sa predhodnim 2.0 benzincima sam dodavao. Verovatno upadneš u turbo rupu ispod 1600 obrtaja..... :lol:, početnička greška.... Taj dizel je po meni extra jer ako si tanak sa gorivom ide sa 4l/100km proseka lagane vožnje (10-20km iznad ograničenja) bez turba a kad ti treba snage zapištiš turbinom i to nosi (sve sam to dokumentovao slikama i snimcima). Da ide ide... obično teram na 3600 obrtaja u petoj i šesta mi i ne treba. U tom režimu nije bučan fino ide a utisak je da se još može nagaziti ali je na nesreću ograničen na svega 3800 obrtaja u petoj i lako to dobaci bez muke ali čim to pređeš on gasi turbinu, dok se u nižim brzinama gotovo može gaziti do kraja skale.... :( tako da mu je to mana jer elektronika obara brzinu zbog tih evropskih zakona... Doduše ja sam za 3 godine kao prvi vlasnik prešao tek 30000km pa možda do sada nisam zapazio sve mane.
User avatar
SrdjanM
Junior
Posts: 26
Joined: 05 Aug 2011 13:17

Re: Moj CRUZE 4D LS 2.0D

Post by SrdjanM »

Stakla na mom kruzu a verovatno i na tvom su već 30% fabrički (zapazi sitna slovca na staklima)pa kad dodaš i foliju prednja stakla garantovano ne bi prošla merenja. Po dopuni zakona iz 2010 stoji da osim službenih automobila RS, policije i vojske sva putnička vozila moraju imati i zadnja stakla takve providnosti da se pri dnevnom svetlu jasno mogu videti osobe koje se voze i na zadnjim sedištima tako da mi je predhodno objašnjenje o zadnjim staklima malo nelogično. Ako ne verujete naći ću SG u kome je to objavljeno jer imam registar propisa pa ću kopi-paste.

Dobar posao je bio par meseci 2010 kada je izašao zakon pa su zaustavljali ljude ne ulici i proglašavali vozila tehnički neispravnim, neki servisi su extra poslovali i zaradili skidajući folije jadnicima čije su automobile proglasili tehnički neispravnim. :lol:
RonTeo
Junior
Posts: 18
Joined: 10 Jun 2011 12:55

Re: Moj CRUZE 4D LS 2.0D

Post by RonTeo »

Evo jedne mane kod Cruze. Auto nov, dva meseca, presao 1300 Km. benzinac 1600,124Ks. U kabini auto je dosta bucan, kako na leru, tako i u voznji. Imama utisak da kada se izadje iz vozila manje se cuje, verovatno sbog spoljne buke, koja se pak unutra gotovo ne cuje. Izolacija je znaci dobra od spoljne buke, dok buka od motora je ipak previse za benzinca imajuci u vidu druge benzince koji su daleko ispod Cruza. Kakav je utisak kod vas, nisu valjda zaboravili da stave tu izolaciju izmedju motora i kabine.
Green
Početnik
Posts: 3
Joined: 20 Aug 2012 21:29

Re: Moj CRUZE 4D LS 2.0D

Post by Green »

SrdjanM wrote:Za sve si u pravu osim senzora. Kod mene to bode uši bez obzira bilo muzike ili telefona. Lepo ti uđi u meni pa pojačaj to. Nisi u pravu ni za uzbrdicu, meni se kruz baš zbog toga sviđa jer uzbrdo oduzimam gas a sa predhodnim 2.0 benzincima sam dodavao. Verovatno upadneš u turbo rupu ispod 1600 obrtaja..... :lol:, početnička greška.... Taj dizel je po meni extra jer ako si tanak sa gorivom ide sa 4l/100km proseka lagane vožnje (10-20km iznad ograničenja) bez turba a kad ti treba snage zapištiš turbinom i to nosi (sve sam to dokumentovao slikama i snimcima). Da ide ide... obično teram na 3600 obrtaja u petoj i šesta mi i ne treba. U tom režimu nije bučan fino ide a utisak je da se još može nagaziti ali je na nesreću ograničen na svega 3800 obrtaja u petoj i lako to dobaci bez muke ali čim to pređeš on gasi turbinu, dok se u nižim brzinama gotovo može gaziti do kraja skale.... :( tako da mu je to mana jer elektronika obara brzinu zbog tih evropskih zakona... Doduše ja sam za 3 godine kao prvi vlasnik prešao tek 30000km pa možda do sada nisam zapazio sve mane.

Ne može senzor da se hendluje preko menija, sve zvukove boarda sam inače pojačao do maksimuma. U Đelmašu su rekli da je to to i stvarno je tih...

Moj Cruze ima samo 5 brzina, stoji da je trom na uzbrdicama, odnosno nije OK kada napičiš 3600 obrtaja u prvoj i napraviš vir u rezervoaru.

Što se stakala tiče, viđam svakakve aute na ulici, ima i onih koji su zatamneli i prednja stakla na 80-90 međutim to nije po zakonu, možda ga neće smarati u bg-u, ali će mu u Valjevu ili Nišu svakkao napisati kaznu. Moja stakla nisu bila tonirana sa 30 već prozirna, kao od dnevne sobe :-).


Dodao bih još nešto, pre koji dan mi se desilo da mi je auto prosto stao na sred raskrsnice. Dajem gas ali auto se ne kreće, imao sam slično iskustvo kada mi je na Opelu otišla lamela pa sam mislio da je to. Pošto sam u garanciji zvao sam AMS čije šlepanje imam free za vreme trajanja garantnog roka i odvezao se u Đelmaš.

Kvar je bio (a ne znam da li ću se izraziti tačno) u pucanju osigurača koji drži poluosovinu ili tako nešto. Majstor mi je rekao da Cruze kao i još neka vozila nemaju tu oprugu koja ti kada motaš volan skroz levo ili desno amortizuju udarac kada dođeš do kraja. izgleda da sam bio grublji malo (a cenim i da nisam) i u momentu kada sam pravio polukružno on je volanom udario u ivicu i spao.... Smorio sam se najstrašnije, izlazim iz garancije u novembru, biće veselo ako krenu tako da mu spadaju osovine i senzori i delovi.....
Post Reply

Return to “Cruze”